Alla inlägg den 7 maj 2008

Av M. Hillergård - 7 maj 2008 19:55

Som rubriken sa, så har jag haft världens värsta tandvärk -hojja- JÄVLA visdoms tänder och självklart är man ju så envis att man inte tar Ipren eller sånt skit, vi är inte gjorda till att stoppa in oss sådant, men självklart lyckades man bli övertalad då jag fick som argument att vi är inte heller gjorda till att ha så ont. så de blev en Ipren iaf jag nu helt plötsligt så blev jag på värsta super humöret. kanske ska ta till baka min åsikt om sådana där saker -nääh- förresten det där tog jag tillbaka, men man kan väll göra undantag :P 


men idag har jag iaf varit o köpt mig ett svärd och en hatt på barnenshus, men måste erkänna att jag är lite missnöjd med mitt svärd, men de hade inga stora som blänkte. men som sagt när man ändå var i farten så for vi förbi Willys på Storheden, för att köpa tuggummi och så tänkt man bara springa in snabbt på HM o se om de hade nå svarta shorts där, fast de hade inte det, inga som jag tyckte om iaf, men jag har faktiskt hittat ett par när jag var på stan med S som jag vill ha från Gina. men hur som helst de jag ville få sagt var att de var ju fullt med kändisar på Willys, Jenny och hennes pöjk var där, man träffa rutviksbor och självklart folk man blev tvungen att gömma sig för mellan hyllorna -usch- va hemsk man kan vara, men vissa orkar man inte bara prata med FÖRLÅT SVERIGE . 


men som sagt hade jag tänkt fara ut o springa idag, men de lä nog inte bli något med det, känner mig för slö för det ;P men vi hade ju idrott på skolan idag. jag får ha det som ursäkt .




/M



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards