Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Dagens gång

Av M. Hillergård - 23 juni 2008 22:13

Var riktigt duktig och ställde klockan på halv 10 i morse bara för att jag inte skulle sova bort hela dagen i dag, så tog en riktigt lugn morgon innan jag ringde Sara så vi kunde brumma iväg till dollar store, tänkte fara även förbi Storheden som var de vi egentligen skulle göra från början men vi hamnade helt och hållet på ds, men men vi for sedan hem till sara och snackade skit med en läsk i handen samt en choklad bit -gott gott- :P

blev lite snack om framtida planer och allt samt resor, shit va sugen jag är på att fara utomlands nu :D:D men vi for se hur de blir med det, om de nu ens blir av ..

men annars idag har man haft släppt ut hästarna på sommarbete och farit o åkt lite bil och nu sitter man här framför datorn :)



/M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M. Hillergård - 21 augusti 2008 13:25

Det var då kanske alldeles för länge sedan man skrev här, men har märkt att man ändå har haft några besökare under min dåliga bloggtid :) men även om det har varit nu som man skulle ha mest intressanta saker att berätta om så har man helt enkelt inte...

Av M. Hillergård - 30 juni 2008 14:22

Lite fel när det gäller det hära, men jag ska ännu en gång skriva om gårdagens som jag inte han göra i går .. vaknade iaf att Danne väckte en och sa att jag var tvungen att ringa och väcka Sara så vi kunde glida i väg till stranden, för solen låg på ...

Av M. Hillergård - 29 juni 2008 18:27

For ju till boden i går, började kvällen med att lämna bilen hos kikki som följde med oss till tina där även Linn var, så man var där ett tag och snackade skit och flummade på lite granna.. trevligt hade man i världens snyggaste lägenhet -ojoj- den v...

Av M. Hillergård - 28 juni 2008 17:41

Fick värsta partysuget helt plötsligt, eller helt plötsligt o plötsligt, men de blir som att man taggar upp sig själv lite granna när man börjar dra fram garderoben för att välja kläder, man har ny duschad o fräsch och man har dragit i gång lite bra ...

Av M. Hillergård - 28 juni 2008 10:51

Säger bara -fan vilken bra start på dagen- solen skiner och kanske man tar sig till att glida i väg till stranden för lite stek :) vi får se ..   /M     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards