Alla inlägg den 19 maj 2008

Av M. Hillergård - 19 maj 2008 21:09

Sista spurten för kvällen .. -gaah- detta blir första natten själv på ett tag, men jag får väll krama hårt om kudden så kanske man inte känner sig så ensam ändå (lycka till med det)



Look at the dead outside my window
Wonder what's on their mind?
Why do they run?
They all seem to have a mission
But then they cry themselves to sleep

           - In flames



/M

Av M. Hillergård - 19 maj 2008 17:42

Lungn dag i dag iaf, hade inga lektioner idag, så man fick en skön liten sovmorgon. Var hos Danne i morse o sedan for man till stallet för att sedan hamna hära framför dumburken. Jag borde egentligen inte sitta här just när jag ligger sjukt efter i skolan .. fan va jag hatar denna stess o pressen är ju de värsta .. vill ha sommar nu, längtar sjukt mkt kan jag säga :) har värsta planerna, de gäller bara att ha tid o pengar. De är i sådana här lägen då jag vill vara värsta brat ungen där plånboken är min sovkudde .


Fast denna dag har iaf gett med sig sådant som jag tycker är bättre än skolan, en tankeställare från en annans synvinkel.


Ha de bra sverige


/M

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards