Alla inlägg den 14 juni 2008

Av M. Hillergård - 14 juni 2008 18:06

Glömde ju nämna att Hälges tjej var förbi igår ;)




Av M. Hillergård - 14 juni 2008 10:52

Var lite hörtig i morse och for ut o sprang, for inte så långt, men de var en bit iaf, känner att man måste få upp sin kondition igen är nästan sorgligt hur mycket man har tappat, men men man har sina neråt dalar när det gäller sådant oxå :P

men solen den värmer, så har suttit ute ett tag o stekt med en go frukost och tänkt ut vad man egentligen ska göra idag. Hade där ett tag funderingar om man skulle till stan och shoppa in lite sommar kläder till garderoben, ett par nya linnen och kanske ett par trekvarts jeans hade nog inte suttit fel :) nog för att man redan har köpt en del, men lite till skadar ju inte ;)  men men måste blondera håret igen snart så ska nog inte unna min garderob allt för mycket. men på tal om ingenting så kom precis min moder in med ett Parlino kontantkort, lite sent om jag ska säga de eftersom att de var ju ett bra tag sedan de var på stan och raggade upp folk (lite irriterande de var) men jag hade fått ett nytt nummer av dem så man ska kanske prova det iaf ?  


nää, nu ska man ut i sommarvärmen igen o lägga på sig lite färg för beachen 08 ;D 



/M


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards