Alla inlägg den 23 juni 2008

Av M. Hillergård - 23 juni 2008 22:13

Var riktigt duktig och ställde klockan på halv 10 i morse bara för att jag inte skulle sova bort hela dagen i dag, så tog en riktigt lugn morgon innan jag ringde Sara så vi kunde brumma iväg till dollar store, tänkte fara även förbi Storheden som var de vi egentligen skulle göra från början men vi hamnade helt och hållet på ds, men men vi for sedan hem till sara och snackade skit med en läsk i handen samt en choklad bit -gott gott- :P

blev lite snack om framtida planer och allt samt resor, shit va sugen jag är på att fara utomlands nu :D:D men vi for se hur de blir med det, om de nu ens blir av ..

men annars idag har man haft släppt ut hästarna på sommarbete och farit o åkt lite bil och nu sitter man här framför datorn :)



/M

Av M. Hillergård - 23 juni 2008 16:59

Har fått en liten kommentar om att jag ska börja bjuda på outfiter, inte för att jag tycker att jag skriver en sådan blogg, som bjuder på sådant men jag tänkte att de inte skulle skada om jag kanske skulle börja göra de lite då o då :) men dagens outfit är nog den mest skönaste stilen som finns, själva skate stilen .. så dagens kläder är:


* Bandana - Happy People

* Zip tröja - Gul och Blå

* Linne - Only

* Bälte - björn borg

* Byxa - Vila 

* Skor – kustom 



 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards