Alla inlägg den 15 juni 2008

Av M. Hillergård - 15 juni 2008 17:17

Hahaha, har ju glömt totalt bort att skriva upp de två tröga tjejernas dialog som satt bakom mig i bussen i fredags, de värsta var ju att de hade ju snackat villt om att den ena hade tagit studenten, så de var ju äldre än jag. ajaa, här kommer den.


Brud 1 (börjar dialogen) - asså, finns det typ zigenare i varje stad? och då menar jag i typ hela världen.

Brud 2 (fundersam) - hmm, jaa eller jag vet inte, vart kommer de ifrån?

Brud 1 (överlägset) - jaa, de är ju romare så de kommer ju från Finland då.

Brud 2 - jaja, men då är de ju europier, så då kan de ju inte finnas typ i Afrika.

Brud 1 - haha jaa kan du tänka dig typ ett gäng indianer som dansar sin regn dans eller nå o så står de nå zigenare vid sidan om och kollar på.

Brud 2 (skrattar fram orden) - haha, jaa de hade ju sett sjukt ut .



/M


 
Av M. Hillergård - 15 juni 2008 17:08

De blir biokväll i kväll och på bioduken (för mig) kommer det att visas what happens in vegas eller men man kanske ändrar sig när man kommer ditmen ska iaf gå dit med Danne ..



/M


 

Av M. Hillergård - 15 juni 2008 11:55

Vill ha mera sol nu ! -hojja- förra sommaren var man ju redan på badstranden o stekte vid denna tid, då man inte jobbade försig :s


Sitter nu o funderar på om man ska fråga en min lilla sötnos om han har lust o gå på bio i kväll !? eller är bio salongerna öppna på en söndag !? nåväl .. Kommer faktiskt inte ihåg senast när man var på bio o såg på film eller jo! Senast var jag med Sara, men jag kommer inte ihåg filmen, kan ju ha nå med att göra att jag somnade där -oops-. nämen jag tycker att de är nästan mera socialt med att kolla på film hemma då kan man Kommentera filmen utan att få någon fnysning av någon som man inte känner ..

men som sagt detta är en söndag så de lär väll inte hände allt för mycket intressant denna dag.


( hade faktiskt älg besök i går kväll också, är nog en o samma som kommer o hälsar på här :) )



/M


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards